دکتر یونیورس

۴ راه برای ارتباط با فرشتگان

ارتباط با فرشتگان _شما هم اکنون فرشتگان نگهبانی در کنار خود دارید، این فرشتگان موجوداتی ناب از نور الهی هستند که کاملا قابل اطمینان بوده و می خواهند در تمامی جنبه های زندگی تان شما را یاری کنند. کلمه فرشته در لاتین به معنی پیام آور خداست و فرشتگان همانند مامورین پست الهی، پیغام رسان پیام های خالق و مخلوق هستند.

فرشتگان به همه انسان ها بدون قید و شرط عشق می ورزند. آن ها ورای ظاهر، ما را روح خدایی می بینند. آن ها تنها خداگونگی و توان بالقوه ما می نگرند و نه به اشتباهات ما. بنابراین ما را قضاوت نمی کنند و تنها عشق را به زندگی ما می آورند. ما در کنار فرشتگان ایمن هستیم و کاملا می توانیم به آنها اعتماد کنیم.

ایمان و تردید شما هیچ اهمیتی ندارد چرا که فرشتگان، شما را باور دارند. آنها نور درونی شما را می بینند، از استعدادهای واقعی شما باخبرند و درک می کنند که شما رسالت مهمی در این زندگی برعهده دارید. آنها می خواهند به شما در همه امور کمک کنند.

شما برای ارتباط با فرشتگان نیازمند فراگیری آموزش های خاص نیستید و لازم نیست که قدیس باشید یا در برنامه ها مذهبی شرکت کنید. فرشتگان به هر شخص و در هر چه از آن ها بخواهد، یاری می رسانند. کمک آنها همیشه در دسترس و به صورت رایگان است و این شعار نیست.

افرادی که به صورت منظم با فرشتگان (نگهبان) خود در ارتباط هستند، وجود پیشرفت های شگرفی در زندگی شان را بیان می کنند. آنان شادتر، آرامتر و مطمئن تر هستند و کمتر از مرگ یا آینده بیمناک اند. آن ها می دانند که هرگز تنها نیستند، چرا که محافظانی قابل اطمینان دارند که همواره از آنان مراقبت می کنند.

یکی از بهترین راه هایی که می توانیم به سکوت ذهن و آرامش درونی و ارتباط با شهود و خودبرتر داشته باشیم، انجام مدیتیشن و مراقبه روزانه است.

 

 

ارتباط با فرشتگان (۵ تکنیک ساده)

گفتیم که قبل از هر چیز باید بتوانید شهود را درک کنید و برای رسیدن به این مرحله باید مراقبه روزانه داشته باشید تا بتوانید نشانه هایی که برای شما فرستاده می شود را بهتر درک کرده و از آن ها استفاده کنید.

در این میان می توانید از تکنیک های زیر برای ارتباط بهتر با فرشتگان نیز بهره ببرید:

ارتباط با فرشتگان از طریق مکالمه

یکی از ساده ترین راه ها برای شروع اتصال با فرشتگان صحبت کردن با آنها است.”فرشتگان عزیز”
و شروع به مکالمه با آنها کنید و اجازه دهید بطور طبیعی و روان کلمات جاری شوند
از این روش آگاهانه به انرژی فرشته متصل می شوید و این تلاش کوچک باعث جاری شدن نور فرشتگان در زندگی شما می شود
به منظور ارتباط با فرشتگان نیازی به دیدن آنها در شکل فیزیکی نیست، فقط با آنها صحبت کرده و مطمئن باشید ،می شنوند و اغلب به سرعت پاسخ می دهند

ارتباط با فرشتگان از طریق نوشتن

برای افرادی که تمایل به نوشتن دارند، نوشتن یکی دیگر از راه های موثر برای ارتباط با فرشتگان است.
ارسال یادداشت های کوچک روزانه و نوشتن احساس قلبی خود و به اشتراک گذاشتن آرزوهای خود به فرشتگان.
این نوشته ها می تواند درخواست برای بهبودی اتفاقات روزمره یا هر چیزی که شما تمایل دارید ، باشد. این روش، یک اتصال قوی ایجاد می کند.

 

ارتباط با فرشتگان از طریق شمع

روشن کردن شمع در مکان و فضای شفا و اتصال با فرشتگان راه موثری برای ارتباط با آنها است.
و بعد از روشن کردن درخواست خود را بیان کرده و آماده و پذیرای دریافت پاسخ از فرشتگان باشید ،آنها بسیار مهربان هستند و با عجله به طرف ما آمده و با درخواست ما دست به انجام کار می زنند.

ارتباط از طریق کریستال

داشتن کریستال مخصوص فرشتگان راه دیگری برای ارتباط با انرژی فرشته هست.
اگر قصد خرید کریستال فرشتگان دارید بهترین روش این است که بطور مستقیم و شهودی یکی را از فهرست کریستالها که به شما احساس بهتری می دهد انتخاب کنید ، حتی اگر پشت این انتخاب منطق آن را درک نکنید.